Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el a --> FONTOS KONZULI INFORMÁCIÓK menüpontban található aktuális tájékoztatót, mielőtt online időpontot foglalnak!

Felhívjuk a figyelmet, hogy az online rendszerünkben naponta nyitunk meg újabb időpontokat. Ha egy nap betelik, a következő nap reggelén lehet újra próbálkozni a foglalással, de napközben is szabadulhatnak fel időpontok, ha valaki töröl egy foglalást.

***

Az időpontfoglalás szabályai:

  • Egy alapügyre egy személy csak egy időpontot foglalhat. Ilyenkor az on-line rendszerünk nem engedi tovább, hanem figyelmezteti a korábbi foglalására.
  • Külön időpontot kell kérni az egymással össze nem függő ügyek intézésére.
  • A rendszerben kért személyek száma a kérelmezők számát jelenti. Pl. gyermek kérelménél egy személyt kell kiválasztani, ha a szülők egyébként nem kérelmezők.
  • Amennyiben a szülők egyszerre több gyermek ügyét intézik, akkor kérjük figyeljenek oda, hogy ugyanazon időpontban nem tudnak két különböző ügyintézési ablakban megjelenni, ezért a gyermekek számára egymás utáni időpontokat foglaljanak!
  • Kérjük, a foglalást visszaigazoló e-mailt hozza magával, mert az első emeletre történő érkezést követően az abban található QR-kód (vagy hatjegyű azonosító) segítségével tudnak bejelentkezni az automatánál, amely jelzi az érkezésüket az ügyintézőnek, valamint kiadja a QR-kódhoz tartozó egyedi hívószámot. Az ügyintéző ezt a hívószámot fogja szólítani, amikor elérkezett az időpontja.  
  • Ha a foglalt időpontban nem tud megjelenni, mielőbb gondoskodjon az időpontja módosításáról vagy törléséről, amit a visszaigazoló emailben lehet megtenni!
  • Késés esetén az ügyintézést nem tudjuk garantálni, így adott esetben új időpontfoglalásra lehet szükség.

IDŐPONTFOGLALÁSHOZ KATTINTSON IDE ----> https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu/home 

Az egyes foglalható ügytípusokra vonatkozóan a nagykövetség honlapja (Konzuli szolgáltatások menüpont alatt) további részletes tájékoztatást tartalmaz. Kérjük, hogy az ügyintézés gördülékenysége érdekében ezeket a tájékoztatókat a megjelenés előtt szíveskedjen alaposan tanulmányozni, és az ügyintézésre minden szükséges dokumentumot magukkal hozni! Hiányos kérelem (pl. kitöltetlen adatlapok, hiányzó mellékletek) esetén ugyancsak nem tudjuk garantálni az ügyintézést, mivel az esetleges csúszás azoktól venné el az időt, akik felkészülten érkeztek az ügyintézésre. Amennyiben az ügyintézésre történő felkészülés során olyan kérdése merül fel, amelyre nem találja a választ a honlapunkon, e-mail címeinken készséggel állunk rendelkezésére annak érdekében, hogy ne az ügyintézéskor derüljenek ki a hiányosságok.